mandag den 1. februar 2010

Tilbage til virkeligheden..

Hvad skete der lige med alle de år...sys lige jeg havde små børn, nu er den store skrevet ind i skole..og forklarer mig om lommefilosofier og karma..og siger " mor når du bliver voksen og bliver en far, så får du også blå øjne og en tissemand?..
Lille Eddie skal snart i børnehave...kan stadig huske det sultne blik når han lå i mine arme...og efter at have spist længe kiggede på mig med det der blik, der sagde "fint nu har jeg suget og suget...hvornår skifter du sprøjten til daim-kugler"?....
Gud hvor jeg føler mig som en gammel 35 årig...og skal på skolebænken igen...gemmen Storm!
De små Ballade-indianerne må nøjes med et lidt mindre teritorium...men kan de mon det?...
Ca roule ma poule..:-) Har så mange projekter...kan næsten ikke rumme dem lige nu...men de vil så gerne ud...det kribler i fingerene!
Kan mærke den kreative side vågne igen..men nu har lego bygninger og muffinsbageri-køkken biks i mini form overtaget hele huset...det skal nu generobres! Må finde et hjørne der er mit:-)

1 kommentar:

Signe sagde ...

Du skal da have et helt rum...:) - skønt med ord på din blog. Knus